سومین روز از بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ در حالی برگزار شد که سالنها و غرفههای حاضر در این نمایشگاه جمعیت بیشتر و استقبال گستردهتری را از سوی بازدیدکنندگان به خود دیدند.
غرفه هلدینگ فاخر که در سالن 38 نمایشگاه امسال الکامپ است، از ساعات ابتدایی آغاز سومین روز از این رویداد میزبان چهرههای مطرح حوزههای مختلف تجارت الکترونیک و سایر حوزههای مرتبط بود. امیراحمد برکتین مدیرعامل شرکت میاره، علی اژدرکش رئیس هیات مدیره گروه دنیلی، نادر رفتاری صاحب امتیاز برند رفتاری، محمدرضا نظری مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری آیریا، بهاره نظریپور پروداکت لید اسنپ پی، مجید مظاهری قائم مقام مدیرعامل شرکت بانی مد و امید هاشمی مدیرعامل شرکت ماموت دیجیتال از چهرههایی بودند که با حضور در غرفه هلدینگ فاخر، گپوگفتهایی را با مدیران مجموعه داشتند. همچنین مهرداد فاخر، رئیس هیات مدیره هلدینگ فاخر با حضور در غرفه، از روند فعالیتهای شرکتهای زیرمجموعه در نمایشگاه دیدن کرد.
حسین رضایی مدیرعامل پست اول نیز از دیگر چهرههایی بود که از اولین روز برگزاری نمایشگاه حضوری فعال در غرفه هلدینگ فاخر و برگزاری پنل ها داشت.
برای اطلاع بیشتر از جزئیات اتفاقها و فعالیتهایی که غرفه هلدینگ فاخر در روزهای برگزاری الکامپ داشته از رضایی خواستیم تا توضیحاتی را در این باره برایمان بدهد.
رضایی برآیند کلیاش از غرفه هلدینگ فاخر در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ را مثبت ارزیابی کرد و درباره جزئیات اتفاقها و رخدادها در غرفه هلدینگ فاخر تا روز سوم توضیح داد: امسال اولین سالی بود که هلدینگ فاخر حضور در نمایشگاه الکامپ را تجربه میکرد، به همین دلیل پیش از اینکه بخواهیم در این رویداد حضور داشته باشیم ابهاماتی برایمان وجود داشت. در واقع ما از بازخورد مخاطبان و نحوه مواجهه آنها با فعالیتهایی که قرار بود در نمایشگاه انجام دهیم اطلاعی نداشتیم ولی در همان روز اول نمایشگاه همه چیز خیلی بهتر از آنچه که ما تصور می کردیم بود.
او در ادامه در پاسخ به این سوال که جدای از همکاریهایی که مجموعههای مختلف با هلدینگ فاخر داشتند، مجموعه جدیدی هم برای آغاز همکاری پیش قدم شد، بیان کرد: کل مفهوم الالپی که ما در نمایشگاه ارائه میکنیم ماهیت جدید داشت و در نتیجه به دلیل اینکه برای اولین بار آن را معرفی میکنیم نگاه های متفاوتی هم وجود خواهد داشت. خیلی از افرادی که به ما مراجعه کردند، از یک یا چند شرکت ما سرویس گرفته بودند اما در این مقطع به دنبال این بودند که با مذاکره و تعامل با یک نفر کل سرویس را از همان فرد بگیرند. من فکر نمیکردم برای هفتههای بعد از نمایشگاه بتوانیم در این تعداد بالا قرار همکاری بگذاریم.
شاید به نوعی بتوان گفت الکامپ گردهمایی رقبای حوزه کامپیوتر و تجارت الکترونیک است و تعدد غرفههای مختلف در سالنهای نمایشگاه نیز گواه این ادعا است. رضایی درباره فعالیت متمایز غرفه هلدینگ فاخر در مقایسه با رقبا و همکارانش و همچنین استقبالی که مخاطبان و مراجعه کنندگان از این غرفه و سرویسهای ارائه شده در آن داشتند توضیح داد: تعدادی از رقبای ما در نمایشگاه حضور دارند و برخی از آنها نیستند، اما همه همکارانی که در نمایشگاه حضور داشتند در فضای پنل هایی که ما در این نمایشگاه برگزار کردیم، شرکت کردند و البته حضوری فعال هم داشتند، در واقع این دوستان خودشان نقش گرفتند. به نظرم برگزاری این پنلها و ورکشاپها بزرگترین دستاورد ما در نمایشگاه الکامپ بیست و هفتم بود. این استقبال تا جایی بود که مدیران عاملی که در اولین روز از نمایشگاه به پنلهای ما دعوت شده بودند از این اقدام هلدینگ فاخر تقدیر و تشکر کردند.
مدیرعامل پست اول همچنین بیان کرد: ما با تعداد زیادی شرکت در ایران مواجه هستیم که خدماتی را ارائه میدهند که اگر موضوع اقتصاد مشارکتی را درست تعریف کنیم آنها با هم تعامل ایجاد میکنند که در نهایت تاثیراتش به همه آن کسب و کارها و بیزنسها برمیگردد. تا به حال بیشتر ایونتهای ما اختصاصی بودند و شاید کسانی که در این رویدادها حضور پیدا میکردند به دلیل تعارفی که بخاطر میزبان بودن ما بعضا وجود داشت مراعات می کردند و نکاتی را مطرح نمیکردند، اما در این نمایشگاه که به شکل عمومیتر هم برگزار شده، بازخوردهایی که گرفتم حاکی از آن است که ما توانستیم دیدگاه و نگاهمان را درباره توسعه اکوسیستم نه تنها فقط به مشتریان و اجزای بیرونی شبکه، بلکه به رقبایمان هم منتقل کنیم.
از رضایی خواستیم تا جزئیات بیشتری از ایده برگزاری پنلها و سازوکار آنها برایمان بگوید و او گفت: کلیت این اتفاق جانبی از ابتدا در پیشبینی و برنامه ما نبود، در واقع نمایشگاه به نوعی از ما خواست تا چنین ایونتهایی را سازماندهی و اجرا کنیم. از آنجایی که تمرکز ما در حوزه لجستیک است و نمایشگاه هم به شکل تخصصی در حوزه کامپیوتر و تجارت الکترونیک برگزار میشود ابتدا این نگرانی وجود داشت که آیا مخاطبان نمایشگاه که تمرکزشان بیشتر روی بحثهای تخصصی حوزه کامپیوتر است به مباحث تخصصی ما در حوزه خودمان اقبال نشان میدهند یا خیر که خوشبختانه استقبال بسیار خوب از پنلها و ورکشاپهایی که تا امروز برگزار شده نشان دهنده رضایت دوستان است.
رضایی علت استقبال از غرفه هلدینگ فاخر و مباحث مطرح شده در پنل ها را نیاز صنعت بیان کرد و در این باره توضیح داد: فعالان صنعت کامپیوتر، اهمیت مبحث لجستیک را درصنعت خودشان دیدهاند و حالا میخواهند آن را به شکل تجربی به کار گیرند، به همین دلیل برای آشنایی با جزئیات از پنلها، ورکشاپها و تعاملهایی که در روزهای برگزاری نمایشگاه شکل میگیرد استقبال میکنند. از سوی دیگر شرکتهای تجارت الکترونیک هم به شدت تحت تاثیر لجستیک هستند و طبیعتا برایشان ارتباط میان این حوزهها که بحثهای علمیاش در پنلهایی که ما برگزار کردیم، مطرح میشد، قابل توجه بود.
رضایی در بخش پایانی صحبتهایش با اشاره به نقاط تمایزی که هلدینگ فاخر با سایر رقبایش در این حوزه دارد، گفت: ترکیب لجستیک پرووایدری که ما جلو میبریم و حوزه نوآوری به شدت مورد نیاز صنعت و کسب و کارهایمان است و فکر میکنم نگاهی که هلدینگ فاخر به عنوان راهبرد و ماموریت خودش در این چند سال جلو برده به معنای واقعی نیاز بازار بوده. بازخو.ردی که ما در این نمایشگاه گرفتیم این نتیجه را در پی داشت که خوشبختانه مسیرمان درست بوده و انرژی مضاعفی را به ما میدهد تا بتوانیم در ادامه راه پرقدرت تر از قبل قدم برداریم.
گفتنی است آخرین روز از بیست و هفتمین نمایشگاه بینالمللی الکامپ، غرفه هلدینگ فاخر در سالن 38 (آلمان) میزبان بازدیدکنندگان است
سومین روز از بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ در حالی برگزار شد که سالنها و غرفههای حاضر در این نمایشگاه جمعیت بیشتر و استقبال گستردهتری را از سوی بازدیدکنندگان به خود دیدند.
غرفه هلدینگ فاخر که در سالن 38 نمایشگاه امسال الکامپ است، از ساعات ابتدایی آغاز سومین روز از این رویداد میزبان چهرههای مطرح حوزههای مختلف تجارت الکترونیک و سایر حوزههای مرتبط بود. امیراحمد برکتین مدیرعامل شرکت میاره، علی اژدرکش رئیس هیات مدیره گروه دنیلی، نادر رفتاری صاحب امتیاز برند رفتاری، محمدرضا نظری مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری آیریا، بهاره نظریپور پروداکت لید اسنپ پی، مجید مظاهری قائم مقام مدیرعامل شرکت بانی مد و امید هاشمی مدیرعامل شرکت ماموت دیجیتال از چهرههایی بودند که با حضور در غرفه هلدینگ فاخر، گپوگفتهایی را با مدیران مجموعه داشتند. همچنین مهرداد فاخر، رئیس هیات مدیره هلدینگ فاخر با حضور در غرفه، از روند فعالیتهای شرکتهای زیرمجموعه در نمایشگاه دیدن کرد.
حسین رضایی مدیرعامل پست اول نیز از دیگر چهرههایی بود که از اولین روز برگزاری نمایشگاه حضوری فعال در غرفه هلدینگ فاخر و برگزاری پنل ها داشت.
برای اطلاع بیشتر از جزئیات اتفاقها و فعالیتهایی که غرفه هلدینگ فاخر در روزهای برگزاری الکامپ داشته از رضایی خواستیم تا توضیحاتی را در این باره برایمان بدهد.
رضایی برآیند کلیاش از غرفه هلدینگ فاخر در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ را مثبت ارزیابی کرد و درباره جزئیات اتفاقها و رخدادها در غرفه هلدینگ فاخر تا روز سوم توضیح داد: امسال اولین سالی بود که هلدینگ فاخر حضور در نمایشگاه الکامپ را تجربه میکرد، به همین دلیل پیش از اینکه بخواهیم در این رویداد حضور داشته باشیم ابهاماتی برایمان وجود داشت. در واقع ما از بازخورد مخاطبان و نحوه مواجهه آنها با فعالیتهایی که قرار بود در نمایشگاه انجام دهیم اطلاعی نداشتیم ولی در همان روز اول نمایشگاه همه چیز خیلی بهتر از آنچه که ما تصور می کردیم بود.
او در ادامه در پاسخ به این سوال که جدای از همکاریهایی که مجموعههای مختلف با هلدینگ فاخر داشتند، مجموعه جدیدی هم برای آغاز همکاری پیش قدم شد، بیان کرد: کل مفهوم الالپی که ما در نمایشگاه ارائه میکنیم ماهیت جدید داشت و در نتیجه به دلیل اینکه برای اولین بار آن را معرفی میکنیم نگاه های متفاوتی هم وجود خواهد داشت. خیلی از افرادی که به ما مراجعه کردند، از یک یا چند شرکت ما سرویس گرفته بودند اما در این مقطع به دنبال این بودند که با مذاکره و تعامل با یک نفر کل سرویس را از همان فرد بگیرند. من فکر نمیکردم برای هفتههای بعد از نمایشگاه بتوانیم در این تعداد بالا قرار همکاری بگذاریم.
شاید به نوعی بتوان گفت الکامپ گردهمایی رقبای حوزه کامپیوتر و تجارت الکترونیک است و تعدد غرفههای مختلف در سالنهای نمایشگاه نیز گواه این ادعا است. رضایی درباره فعالیت متمایز غرفه هلدینگ فاخر در مقایسه با رقبا و همکارانش و همچنین استقبالی که مخاطبان و مراجعه کنندگان از این غرفه و سرویسهای ارائه شده در آن داشتند توضیح داد: تعدادی از رقبای ما در نمایشگاه حضور دارند و برخی از آنها نیستند، اما همه همکارانی که در نمایشگاه حضور داشتند در فضای پنل هایی که ما در این نمایشگاه برگزار کردیم، شرکت کردند و البته حضوری فعال هم داشتند، در واقع این دوستان خودشان نقش گرفتند. به نظرم برگزاری این پنلها و ورکشاپها بزرگترین دستاورد ما در نمایشگاه الکامپ بیست و هفتم بود. این استقبال تا جایی بود که مدیران عاملی که در اولین روز از نمایشگاه به پنلهای ما دعوت شده بودند از این اقدام هلدینگ فاخر تقدیر و تشکر کردند.
مدیرعامل پست اول همچنین بیان کرد: ما با تعداد زیادی شرکت در ایران مواجه هستیم که خدماتی را ارائه میدهند که اگر موضوع اقتصاد مشارکتی را درست تعریف کنیم آنها با هم تعامل ایجاد میکنند که در نهایت تاثیراتش به همه آن کسب و کارها و بیزنسها برمیگردد. تا به حال بیشتر ایونتهای ما اختصاصی بودند و شاید کسانی که در این رویدادها حضور پیدا میکردند به دلیل تعارفی که بخاطر میزبان بودن ما بعضا وجود داشت مراعات می کردند و نکاتی را مطرح نمیکردند، اما در این نمایشگاه که به شکل عمومیتر هم برگزار شده، بازخوردهایی که گرفتم حاکی از آن است که ما توانستیم دیدگاه و نگاهمان را درباره توسعه اکوسیستم نه تنها فقط به مشتریان و اجزای بیرونی شبکه، بلکه به رقبایمان هم منتقل کنیم.
از رضایی خواستیم تا جزئیات بیشتری از ایده برگزاری پنلها و سازوکار آنها برایمان بگوید و او گفت: کلیت این اتفاق جانبی از ابتدا در پیشبینی و برنامه ما نبود، در واقع نمایشگاه به نوعی از ما خواست تا چنین ایونتهایی را سازماندهی و اجرا کنیم. از آنجایی که تمرکز ما در حوزه لجستیک است و نمایشگاه هم به شکل تخصصی در حوزه کامپیوتر و تجارت الکترونیک برگزار میشود ابتدا این نگرانی وجود داشت که آیا مخاطبان نمایشگاه که تمرکزشان بیشتر روی بحثهای تخصصی حوزه کامپیوتر است به مباحث تخصصی ما در حوزه خودمان اقبال نشان میدهند یا خیر که خوشبختانه استقبال بسیار خوب از پنلها و ورکشاپهایی که تا امروز برگزار شده نشان دهنده رضایت دوستان است.
رضایی علت استقبال از غرفه هلدینگ فاخر و مباحث مطرح شده در پنل ها را نیاز صنعت بیان کرد و در این باره توضیح داد: فعالان صنعت کامپیوتر، اهمیت مبحث لجستیک را درصنعت خودشان دیدهاند و حالا میخواهند آن را به شکل تجربی به کار گیرند، به همین دلیل برای آشنایی با جزئیات از پنلها، ورکشاپها و تعاملهایی که در روزهای برگزاری نمایشگاه شکل میگیرد استقبال میکنند. از سوی دیگر شرکتهای تجارت الکترونیک هم به شدت تحت تاثیر لجستیک هستند و طبیعتا برایشان ارتباط میان این حوزهها که بحثهای علمیاش در پنلهایی که ما برگزار کردیم، مطرح میشد، قابل توجه بود.
رضایی در بخش پایانی صحبتهایش با اشاره به نقاط تمایزی که هلدینگ فاخر با سایر رقبایش در این حوزه دارد، گفت: ترکیب لجستیک پرووایدری که ما جلو میبریم و حوزه نوآوری به شدت مورد نیاز صنعت و کسب و کارهایمان است و فکر میکنم نگاهی که هلدینگ فاخر به عنوان راهبرد و ماموریت خودش در این چند سال جلو برده به معنای واقعی نیاز بازار بوده. بازخو.ردی که ما در این نمایشگاه گرفتیم این نتیجه را در پی داشت که خوشبختانه مسیرمان درست بوده و انرژی مضاعفی را به ما میدهد تا بتوانیم در ادامه راه پرقدرت تر از قبل قدم برداریم.
گفتنی است آخرین روز از بیست و هفتمین نمایشگاه بینالمللی الکامپ، غرفه هلدینگ فاخر در سالن 38 (آلمان) میزبان بازدیدکنندگان است
سومین روز از بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ در حالی برگزار شد که سالنها و غرفههای حاضر در این نمایشگاه جمعیت بیشتر و استقبال گستردهتری را از سوی بازدیدکنندگان به خود دیدند.
غرفه هلدینگ فاخر که در سالن 38 نمایشگاه امسال الکامپ است، از ساعات ابتدایی آغاز سومین روز از این رویداد میزبان چهرههای مطرح حوزههای مختلف تجارت الکترونیک و سایر حوزههای مرتبط بود. امیراحمد برکتین مدیرعامل شرکت میاره، علی اژدرکش رئیس هیات مدیره گروه دنیلی، نادر رفتاری صاحب امتیاز برند رفتاری، محمدرضا نظری مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری آیریا، بهاره نظریپور پروداکت لید اسنپ پی، مجید مظاهری قائم مقام مدیرعامل شرکت بانی مد و امید هاشمی مدیرعامل شرکت ماموت دیجیتال از چهرههایی بودند که با حضور در غرفه هلدینگ فاخر، گپوگفتهایی را با مدیران مجموعه داشتند. همچنین مهرداد فاخر، رئیس هیات مدیره هلدینگ فاخر با حضور در غرفه، از روند فعالیتهای شرکتهای زیرمجموعه در نمایشگاه دیدن کرد.
حسین رضایی مدیرعامل پست اول نیز از دیگر چهرههایی بود که از اولین روز برگزاری نمایشگاه حضوری فعال در غرفه هلدینگ فاخر و برگزاری پنل ها داشت.
برای اطلاع بیشتر از جزئیات اتفاقها و فعالیتهایی که غرفه هلدینگ فاخر در روزهای برگزاری الکامپ داشته از رضایی خواستیم تا توضیحاتی را در این باره برایمان بدهد.
رضایی برآیند کلیاش از غرفه هلدینگ فاخر در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ را مثبت ارزیابی کرد و درباره جزئیات اتفاقها و رخدادها در غرفه هلدینگ فاخر تا روز سوم توضیح داد: امسال اولین سالی بود که هلدینگ فاخر حضور در نمایشگاه الکامپ را تجربه میکرد، به همین دلیل پیش از اینکه بخواهیم در این رویداد حضور داشته باشیم ابهاماتی برایمان وجود داشت. در واقع ما از بازخورد مخاطبان و نحوه مواجهه آنها با فعالیتهایی که قرار بود در نمایشگاه انجام دهیم اطلاعی نداشتیم ولی در همان روز اول نمایشگاه همه چیز خیلی بهتر از آنچه که ما تصور می کردیم بود.
او در ادامه در پاسخ به این سوال که جدای از همکاریهایی که مجموعههای مختلف با هلدینگ فاخر داشتند، مجموعه جدیدی هم برای آغاز همکاری پیش قدم شد، بیان کرد: کل مفهوم الالپی که ما در نمایشگاه ارائه میکنیم ماهیت جدید داشت و در نتیجه به دلیل اینکه برای اولین بار آن را معرفی میکنیم نگاه های متفاوتی هم وجود خواهد داشت. خیلی از افرادی که به ما مراجعه کردند، از یک یا چند شرکت ما سرویس گرفته بودند اما در این مقطع به دنبال این بودند که با مذاکره و تعامل با یک نفر کل سرویس را از همان فرد بگیرند. من فکر نمیکردم برای هفتههای بعد از نمایشگاه بتوانیم در این تعداد بالا قرار همکاری بگذاریم.
شاید به نوعی بتوان گفت الکامپ گردهمایی رقبای حوزه کامپیوتر و تجارت الکترونیک است و تعدد غرفههای مختلف در سالنهای نمایشگاه نیز گواه این ادعا است. رضایی درباره فعالیت متمایز غرفه هلدینگ فاخر در مقایسه با رقبا و همکارانش و همچنین استقبالی که مخاطبان و مراجعه کنندگان از این غرفه و سرویسهای ارائه شده در آن داشتند توضیح داد: تعدادی از رقبای ما در نمایشگاه حضور دارند و برخی از آنها نیستند، اما همه همکارانی که در نمایشگاه حضور داشتند در فضای پنل هایی که ما در این نمایشگاه برگزار کردیم، شرکت کردند و البته حضوری فعال هم داشتند، در واقع این دوستان خودشان نقش گرفتند. به نظرم برگزاری این پنلها و ورکشاپها بزرگترین دستاورد ما در نمایشگاه الکامپ بیست و هفتم بود. این استقبال تا جایی بود که مدیران عاملی که در اولین روز از نمایشگاه به پنلهای ما دعوت شده بودند از این اقدام هلدینگ فاخر تقدیر و تشکر کردند.
مدیرعامل پست اول همچنین بیان کرد: ما با تعداد زیادی شرکت در ایران مواجه هستیم که خدماتی را ارائه میدهند که اگر موضوع اقتصاد مشارکتی را درست تعریف کنیم آنها با هم تعامل ایجاد میکنند که در نهایت تاثیراتش به همه آن کسب و کارها و بیزنسها برمیگردد. تا به حال بیشتر ایونتهای ما اختصاصی بودند و شاید کسانی که در این رویدادها حضور پیدا میکردند به دلیل تعارفی که بخاطر میزبان بودن ما بعضا وجود داشت مراعات می کردند و نکاتی را مطرح نمیکردند، اما در این نمایشگاه که به شکل عمومیتر هم برگزار شده، بازخوردهایی که گرفتم حاکی از آن است که ما توانستیم دیدگاه و نگاهمان را درباره توسعه اکوسیستم نه تنها فقط به مشتریان و اجزای بیرونی شبکه، بلکه به رقبایمان هم منتقل کنیم.
از رضایی خواستیم تا جزئیات بیشتری از ایده برگزاری پنلها و سازوکار آنها برایمان بگوید و او گفت: کلیت این اتفاق جانبی از ابتدا در پیشبینی و برنامه ما نبود، در واقع نمایشگاه به نوعی از ما خواست تا چنین ایونتهایی را سازماندهی و اجرا کنیم. از آنجایی که تمرکز ما در حوزه لجستیک است و نمایشگاه هم به شکل تخصصی در حوزه کامپیوتر و تجارت الکترونیک برگزار میشود ابتدا این نگرانی وجود داشت که آیا مخاطبان نمایشگاه که تمرکزشان بیشتر روی بحثهای تخصصی حوزه کامپیوتر است به مباحث تخصصی ما در حوزه خودمان اقبال نشان میدهند یا خیر که خوشبختانه استقبال بسیار خوب از پنلها و ورکشاپهایی که تا امروز برگزار شده نشان دهنده رضایت دوستان است.
رضایی علت استقبال از غرفه هلدینگ فاخر و مباحث مطرح شده در پنل ها را نیاز صنعت بیان کرد و در این باره توضیح داد: فعالان صنعت کامپیوتر، اهمیت مبحث لجستیک را درصنعت خودشان دیدهاند و حالا میخواهند آن را به شکل تجربی به کار گیرند، به همین دلیل برای آشنایی با جزئیات از پنلها، ورکشاپها و تعاملهایی که در روزهای برگزاری نمایشگاه شکل میگیرد استقبال میکنند. از سوی دیگر شرکتهای تجارت الکترونیک هم به شدت تحت تاثیر لجستیک هستند و طبیعتا برایشان ارتباط میان این حوزهها که بحثهای علمیاش در پنلهایی که ما برگزار کردیم، مطرح میشد، قابل توجه بود.
رضایی در بخش پایانی صحبتهایش با اشاره به نقاط تمایزی که هلدینگ فاخر با سایر رقبایش در این حوزه دارد، گفت: ترکیب لجستیک پرووایدری که ما جلو میبریم و حوزه نوآوری به شدت مورد نیاز صنعت و کسب و کارهایمان است و فکر میکنم نگاهی که هلدینگ فاخر به عنوان راهبرد و ماموریت خودش در این چند سال جلو برده به معنای واقعی نیاز بازار بوده. بازخو.ردی که ما در این نمایشگاه گرفتیم این نتیجه را در پی داشت که خوشبختانه مسیرمان درست بوده و انرژی مضاعفی را به ما میدهد تا بتوانیم در ادامه راه پرقدرت تر از قبل قدم برداریم.
گفتنی است آخرین روز از بیست و هفتمین نمایشگاه بینالمللی الکامپ، غرفه هلدینگ فاخر در سالن 38 (آلمان) میزبان بازدیدکنندگان است
سومین روز از بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ در حالی برگزار شد که سالنها و غرفههای حاضر در این نمایشگاه جمعیت بیشتر و استقبال گستردهتری را از سوی بازدیدکنندگان به خود دیدند.
غرفه هلدینگ فاخر که در سالن 38 نمایشگاه امسال الکامپ است، از ساعات ابتدایی آغاز سومین روز از این رویداد میزبان چهرههای مطرح حوزههای مختلف تجارت الکترونیک و سایر حوزههای مرتبط بود. امیراحمد برکتین مدیرعامل شرکت میاره، علی اژدرکش رئیس هیات مدیره گروه دنیلی، نادر رفتاری صاحب امتیاز برند رفتاری، محمدرضا نظری مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری آیریا، بهاره نظریپور پروداکت لید اسنپ پی، مجید مظاهری قائم مقام مدیرعامل شرکت بانی مد و امید هاشمی مدیرعامل شرکت ماموت دیجیتال از چهرههایی بودند که با حضور در غرفه هلدینگ فاخر، گپوگفتهایی را با مدیران مجموعه داشتند. همچنین مهرداد فاخر، رئیس هیات مدیره هلدینگ فاخر با حضور در غرفه، از روند فعالیتهای شرکتهای زیرمجموعه در نمایشگاه دیدن کرد.
حسین رضایی مدیرعامل پست اول نیز از دیگر چهرههایی بود که از اولین روز برگزاری نمایشگاه حضوری فعال در غرفه هلدینگ فاخر و برگزاری پنل ها داشت.
برای اطلاع بیشتر از جزئیات اتفاقها و فعالیتهایی که غرفه هلدینگ فاخر در روزهای برگزاری الکامپ داشته از رضایی خواستیم تا توضیحاتی را در این باره برایمان بدهد.
رضایی برآیند کلیاش از غرفه هلدینگ فاخر در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ را مثبت ارزیابی کرد و درباره جزئیات اتفاقها و رخدادها در غرفه هلدینگ فاخر تا روز سوم توضیح داد: امسال اولین سالی بود که هلدینگ فاخر حضور در نمایشگاه الکامپ را تجربه میکرد، به همین دلیل پیش از اینکه بخواهیم در این رویداد حضور داشته باشیم ابهاماتی برایمان وجود داشت. در واقع ما از بازخورد مخاطبان و نحوه مواجهه آنها با فعالیتهایی که قرار بود در نمایشگاه انجام دهیم اطلاعی نداشتیم ولی در همان روز اول نمایشگاه همه چیز خیلی بهتر از آنچه که ما تصور می کردیم بود.
او در ادامه در پاسخ به این سوال که جدای از همکاریهایی که مجموعههای مختلف با هلدینگ فاخر داشتند، مجموعه جدیدی هم برای آغاز همکاری پیش قدم شد، بیان کرد: کل مفهوم الالپی که ما در نمایشگاه ارائه میکنیم ماهیت جدید داشت و در نتیجه به دلیل اینکه برای اولین بار آن را معرفی میکنیم نگاه های متفاوتی هم وجود خواهد داشت. خیلی از افرادی که به ما مراجعه کردند، از یک یا چند شرکت ما سرویس گرفته بودند اما در این مقطع به دنبال این بودند که با مذاکره و تعامل با یک نفر کل سرویس را از همان فرد بگیرند. من فکر نمیکردم برای هفتههای بعد از نمایشگاه بتوانیم در این تعداد بالا قرار همکاری بگذاریم.
شاید به نوعی بتوان گفت الکامپ گردهمایی رقبای حوزه کامپیوتر و تجارت الکترونیک است و تعدد غرفههای مختلف در سالنهای نمایشگاه نیز گواه این ادعا است. رضایی درباره فعالیت متمایز غرفه هلدینگ فاخر در مقایسه با رقبا و همکارانش و همچنین استقبالی که مخاطبان و مراجعه کنندگان از این غرفه و سرویسهای ارائه شده در آن داشتند توضیح داد: تعدادی از رقبای ما در نمایشگاه حضور دارند و برخی از آنها نیستند، اما همه همکارانی که در نمایشگاه حضور داشتند در فضای پنل هایی که ما در این نمایشگاه برگزار کردیم، شرکت کردند و البته حضوری فعال هم داشتند، در واقع این دوستان خودشان نقش گرفتند. به نظرم برگزاری این پنلها و ورکشاپها بزرگترین دستاورد ما در نمایشگاه الکامپ بیست و هفتم بود. این استقبال تا جایی بود که مدیران عاملی که در اولین روز از نمایشگاه به پنلهای ما دعوت شده بودند از این اقدام هلدینگ فاخر تقدیر و تشکر کردند.
مدیرعامل پست اول همچنین بیان کرد: ما با تعداد زیادی شرکت در ایران مواجه هستیم که خدماتی را ارائه میدهند که اگر موضوع اقتصاد مشارکتی را درست تعریف کنیم آنها با هم تعامل ایجاد میکنند که در نهایت تاثیراتش به همه آن کسب و کارها و بیزنسها برمیگردد. تا به حال بیشتر ایونتهای ما اختصاصی بودند و شاید کسانی که در این رویدادها حضور پیدا میکردند به دلیل تعارفی که بخاطر میزبان بودن ما بعضا وجود داشت مراعات می کردند و نکاتی را مطرح نمیکردند، اما در این نمایشگاه که به شکل عمومیتر هم برگزار شده، بازخوردهایی که گرفتم حاکی از آن است که ما توانستیم دیدگاه و نگاهمان را درباره توسعه اکوسیستم نه تنها فقط به مشتریان و اجزای بیرونی شبکه، بلکه به رقبایمان هم منتقل کنیم.
از رضایی خواستیم تا جزئیات بیشتری از ایده برگزاری پنلها و سازوکار آنها برایمان بگوید و او گفت: کلیت این اتفاق جانبی از ابتدا در پیشبینی و برنامه ما نبود، در واقع نمایشگاه به نوعی از ما خواست تا چنین ایونتهایی را سازماندهی و اجرا کنیم. از آنجایی که تمرکز ما در حوزه لجستیک است و نمایشگاه هم به شکل تخصصی در حوزه کامپیوتر و تجارت الکترونیک برگزار میشود ابتدا این نگرانی وجود داشت که آیا مخاطبان نمایشگاه که تمرکزشان بیشتر روی بحثهای تخصصی حوزه کامپیوتر است به مباحث تخصصی ما در حوزه خودمان اقبال نشان میدهند یا خیر که خوشبختانه استقبال بسیار خوب از پنلها و ورکشاپهایی که تا امروز برگزار شده نشان دهنده رضایت دوستان است.
رضایی علت استقبال از غرفه هلدینگ فاخر و مباحث مطرح شده در پنل ها را نیاز صنعت بیان کرد و در این باره توضیح داد: فعالان صنعت کامپیوتر، اهمیت مبحث لجستیک را درصنعت خودشان دیدهاند و حالا میخواهند آن را به شکل تجربی به کار گیرند، به همین دلیل برای آشنایی با جزئیات از پنلها، ورکشاپها و تعاملهایی که در روزهای برگزاری نمایشگاه شکل میگیرد استقبال میکنند. از سوی دیگر شرکتهای تجارت الکترونیک هم به شدت تحت تاثیر لجستیک هستند و طبیعتا برایشان ارتباط میان این حوزهها که بحثهای علمیاش در پنلهایی که ما برگزار کردیم، مطرح میشد، قابل توجه بود.
رضایی در بخش پایانی صحبتهایش با اشاره به نقاط تمایزی که هلدینگ فاخر با سایر رقبایش در این حوزه دارد، گفت: ترکیب لجستیک پرووایدری که ما جلو میبریم و حوزه نوآوری به شدت مورد نیاز صنعت و کسب و کارهایمان است و فکر میکنم نگاهی که هلدینگ فاخر به عنوان راهبرد و ماموریت خودش در این چند سال جلو برده به معنای واقعی نیاز بازار بوده. بازخو.ردی که ما در این نمایشگاه گرفتیم این نتیجه را در پی داشت که خوشبختانه مسیرمان درست بوده و انرژی مضاعفی را به ما میدهد تا بتوانیم در ادامه راه پرقدرت تر از قبل قدم برداریم.
گفتنی است آخرین روز از بیست و هفتمین نمایشگاه بینالمللی الکامپ، غرفه هلدینگ فاخر در سالن 38 (آلمان) میزبان بازدیدکنندگان است