fa

همایش سالانه هلدینگ فاخر حول محور حرکت به سوی پارادایم customer centricity

روز سه‌شنبه هشتم خردادماه، همایش سالانه هلدینگ فاخر حول محور حرکت به سوی پارادایم customer centricity در هتل پارسیان اوین برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیران عامل، هیئت مدیره و مدیران ارشد شرکت‌های مجموعه فاخر برگزار شد، جناب آقای دکتر فاخر رئیس هیئت مدیره هلدینگ فاخر و مدیرعامل تیپاکس و جناب آقای دکتر رضا سمیع‌زاده مدیرعامل هلدینگ فاخر ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان از استراتژی سطح کلان و مسیر سال ۱۴۰۳ هلدینگ فاخر سخن گفتند.

آقای دکتر رضا سمیع‌زاده هم‌چنین به لزوم حرکت به سمت پارادایم customer centricity، استفاده از design thinking به عنوان تسهیل‌کننده این مسیر، موضوعات E2H و D2C تأکید کردند.
در ادامه آقای حسین رضایی، مدیرعامل پست اول در ارتباط با پیاده‌سازی سفر مرسوله و حدود 20 پروژه اصلی اجرا شده برای استقرار معماری در شرکت‌های هلدینگ فاخر توضیحاتی ارائه کردند؛ هم‌چنین پنل‌هایی در رابطه با اهداف و برنامه‌های سال جاری شرکت‌ها با رویکرد customer centricity، با مدیریت ایشان برگزار شد.

در بخش دوم همایش سرکار خانم ابراهیمیان، مدیرعامل نونا به معرفی مجموعه نونا پرداختند. هم‌چنین ایده‌های نوآورانه مجموعه از جمله زی‌بوم، سرویس میکرو هاب و سرویس دوقلوی دیجیتال مشتری معرفی شدند.

در این همایش، جناب آقای جهانبخش، مدیر ارشد فناوری اطلاعات هلدینگ فاخر در مورد طراحی و پیاده‌سازی سامانه جامع عملیاتی NewCore در راستای استراتژی‌های کلان کسب و کاری هلدینگ فاخر سخن گفتند.

در پایان سرکار خانم حاجی‌بنده مدیر QM هلدینگ فاخر، به تشریح مأموریت مدیریت کیفیت هلدینگ، معرفی مدل ارزیابی شرکت‌های زیرمجموعه و مدل بلوغ سازمانی پرداختند.

برگشت به بالا
1399 اکتیران پلاس اطلاعات بیشتر
در حال بارگذاری