رضا سمیعزاده مدیرعامل هلدینگ فاخر در گفتوگویی که در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ در غرفه هلدینگ فاخر برگزار شد (برای مشاهده ویدئو اینجا کلیک کنید) نکاتی را درباره هلدینگ فاخر، اهداف این هلدینگ و چالشهای مهم کسبوکارها بیان کرد.
دکتر سمیعزاده مدیرعامل هلدینگ فاخر، با اشاره به چگونگی شکلگیری این هلدینگ و برنامههای آتی آن، توضیح داد: حدود 7 سال پیش، با هدف مطالعه و طراحی زنجیره تأمین و ارتباط آن با تجارت الکترونیکی در مقیاس داخلی و بینالمللی، هلدینگ فاخر را پایهگذاری کردیم. در همان ابتدای تأسیس، با یک شرکت بینالمللی مشاورهای، قراردادی منعقد شد که این مأموریت مهم را به عهده گرفت.
او تأکید کرد: ایجاد شرکتها و مجموعههای مختلف زیرمجموعه هلدینگ فاخر، بر اساس مطالعات و برنامهریزیهایی بود که برای پوشش کامل لجستیک و تجارت الکترونیکی انجام شد و یکی از اهداف اصلی هلدینگ فاخر این است که یک مجموعه کامل و جامع در زمینه لجستیک در داخل کشور فراهم کند.
سمیعزاده در ادامه به برگزاری کارگاهها و پنلهای تخصصی در نمایشگاه الکامپ 1403 اشاره کرد و از «پارادایم شیفت» به عنوان یکی از چالشهای مهم کنونی کسبوکارها یاد کرد. او ادامه داد: هر تغییر بنیادی در سازمانها، با تغییر در طرز فکر و باورها آغاز میشود. به همین دلیل، در کنار غرفه نمایشگاهی، بخشی برای برگزاری پنلها با حضور متخصصان مختلف در نظر گرفته شد تا از طریق تبادل نظرات و شناخت بهتر نسلهای جدید، به راهحلهای نوین دست یابند.
مدیرعامل هلدینگ فاخر درباره اهداف اصلی حضور این هلدینگ در نمایشگاه الکامپ بیان کرد: هدف اول، تمرکز بر «نوآوری» بود که از طریق شرکت نونا، به دنبال ایجاد و توسعه نوآوریهای درونزا و برونزای هلدینگ و امکاناتی مانند جذب سرمایههای انسانی است.
او اضافه کرد: با توجه به اینکه در کشور ما، سرویسهای لجستیکی به صورت جامعه و یکپارچه ارائه نمیشوند؛ دومین هدف ما برای شرکت در نمایشگاه، ارائه راهحلهای جامع لجستیکی بود که هلدینگ فاخر توسط شرکت پست اول قصد محقق کردن آن را دارد.
سمیعزاده در پایان، خاطرنشان کرد: موفقیت برای تیم است و فردی نیست. بنابراین دستاوردهای هر سازمان، نتیجه تلاش تمامی اعضای تیم در تمامی لایههای سازمان است و این نمایشگاه به خوبی این موضوع را به نمایش گذاشت.